Resharper
6 svar · 490 visningar · startad av doggelito
Jag använder reshaper och en hel del plugins, Agent Johnson eller Agent Smith låter dig implementera IDisposable väldigt smidigt :)
Code Cleanup är guld givetvis precis som att kunna navigera till problemrader automatiskt när jag refactorerar hej vilt. Möblerade precis om hela mitt nuvarande projekt. Det var en hel del flyttar utomlands om man äger så.
Resharper tillför mig nästan lika mycket som en ett projekt med bra enhetstester gör. Du kan till exempel få ditt privata fält omdöpt samtidigt som du döper om ditt publika m.m. Vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan Resharper nu när jag börjat använda det och då har jag bara använt det i en månad :)
Jag använder resharper och börjar bli svårt beroende. Anvädner framför allt test-intergrationen mon NUnit och en del refactoring-verktyg. Code-cleanup-hintarna är smidiga med :)
har använt reSharper i flera år, navigerar med det, refactoring, cleanup, skapa snippets etc etc etc ett tips, i början kan man skriva ut keyboardmappningen från jetbrains och dela i tre kolumner, sen kan man tejpa dem på skärmen :D:D det gjorde jag för att få lite tempo i kombinationerna :)
Tack för tipset hopparn! :)
Det verkar onekligen som om resharper kan vara värt ett par tusen spänn då! :D
doggelito skrev:
Det verkar onekligen som om resharper kan vara värt ett par tusen spänn då! :D
nja 1200 typ och ja det är värt varenda öre!