Håller på och bygga ett bytes-system mellan medlemmar. Inne på varje medlems profil listas alla dess kort. Under varje kort finns en LinkButton som heter lbTrade. När man klickar på lbTrade så visas en ModalPopupExtender med dina egna kort som du kan välja att byta med.
Det jag nu vill åstadkomma är att skicka CommandArgument-värdet från lbTrade till en Label jag har i min ModalPopupExtender utan att sidan behövs ladda om, det är hela idén med min ModalPopupExtender.
Den Label jag vill binda CommandArgument-värdet till ligger placerad i en UpdatePanel.
lbTrade ligger i en Repeater och har ett specifikt ID som CommandArgument vilket representerar respektive kort.
Ovanstående kod binder alltid samma CommandArgument till min Label, d.v.s. det värde den första LinkButton har som loopas ut tillsammans med korten.
Hur ska jag göra för att uppdatera min Labels värde beroende på vilken LinkButton jag klickar? Hur skulle en eventuell JavaScript-funktion se ut som sköter detta? Är helt nollad när det kommer till JavaScript, nämligen.