Jag har en dropdown extender som fungerar finfint när jag har min sida högst upp i scrollern. När jag scrollar ner sidan och klickar på min dropdown extender så hamnar själva dropdownen fel (se bild).
Är det någon bugg eller är det något som jag gör fel?
<td>
<asp:Label ID="lblLoadIndicator" runat="server" Text=""
Style="display: block; width: 40px; padding:2px; padding-right: 20px; font-family: Tahoma; font-size: 11px; border: [solid][2px][#000000];background: url(images/menu-bg.gif) repeat-y 0 0 #FAFAFA;" BackColor="#EEEEEE" BorderColor="#404040" BorderStyle="Solid" BorderWidth="1px" TabIndex="15" />
<ajaxToolkit:DropDownExtender runat="server" ID="DropDownExtender2"
TargetControlID="lblLoadIndicator"
DropDownControlID="DropPanelLoadIndicator" />
<asp:Panel ID="DropPanelLoadIndicator" runat="server" CssClass="ContextMenuPanel" Style="display :none; visibility: hidden;" >
<asp:LinkButton runat="server" ID="LoadIndicatorM" Text="Main Deck Loading only (M)" CssClass="ContextMenuItem" OnClick="OnSelect" CausesValidation="false" />
<asp:LinkButton runat="server" ID="LoadIndicatorN" Text="Nose Door Loading only (N)" CssClass="ContextMenuItem" OnClick="OnSelect" CausesValidation="false" />
<asp:LinkButton runat="server" ID="LoadIndicatorL" Text="ULD Height below 160 centimetres (L)" CssClass="ContextMenuItem" OnClick="OnSelect" CausesValidation="false" />
<asp:LinkButton runat="server" ID="LoadIndicatorU" Text="ULD Height between 160 centimetres and 244 centimetres (U)" CssClass="ContextMenuItem" OnClick="OnSelect" CausesValidation="false" />
<asp:LinkButton runat="server" ID="LoadIndicatorR" Text="ULD Height above 244 centimetres (R)" CssClass="ContextMenuItem" OnClick="OnSelect" CausesValidation="false" />
</asp:Panel>
</td>