Vad tycker du är konstigt?
Hej!
När jag tittar på min källkod för en ny webbplats jag utvecklar i ASP.NET kan jag se massor av saker..
<div id="root">
<form name="aspnetForm" method="post" action="Login.aspx" onsubmit="javascript:return WebForm_OnSubmit();" id="aspnetForm">
<div>
<input type="hidden" name="__EVENTTARGET" id="__EVENTTARGET" value="" />
<input type="hidden" name="__EVENTARGUMENT" id="__EVENTARGUMENT" value="" />
<input type="hidden" name="__VIEWSTATE" id="__VIEWSTATE" value="/wEPDwULLTIwNTc0NzU1NjdkGAEFHl9fQ29udHJvbHNSZXF1aXJlUG9zdEJhY2tLZXlfXxYCBT1jdGwwMCRDb250ZW50UGxhY2VIb2xkZXJEZWZhdWx0JExvZ2luQWRtaW5pc3RyYXRvciRSZW1lbWJlck1lBUNjdGwwMCRDb250ZW50UGxhY2VIb2xkZXJEZWZhdWx0JExvZ2luQWRtaW5pc3RyYXRvciRMb2dpbkltYWdlQnV0dG9u0xcRcixyUaLGywJmc4AXiangJeU=" />
</div>
<script type="text/javascript">
<!--
var theForm = document.forms['aspnetForm'];
if (!theForm) {
theForm = document.aspnetForm;
}
function __doPostBack(eventTarget, eventArgument) {
if (!theForm.onsubmit || (theForm.onsubmit() != false)) {
theForm.__EVENTTARGET.value = eventTarget;
theForm.__EVENTARGUMENT.value = eventArgument;
theForm.submit();
}
}
// -->
</script>
<script src="/Kyrst/WebResource.axd?d=GiuS-78KvHvw9Wb_f74gFw2&t=633199845261140000" type="text/javascript"></script>
...
<td><table cellpadding="0" border="0">
<tr>
<td align="center" colspan="2">Logga in</td>
</tr><tr>
<td align="right"><label for="ctl00_ContentPlaceHolderDefault_LoginAdministrator_UserName">Användarnamn:</label></td><td><input name="ctl00$ContentPlaceHolderDefault$LoginAdministrator$UserName" type="text" id="ctl00_ContentPlaceHolderDefault_LoginAdministrator_UserName" /><span id="ctl00_ContentPlaceHolderDefault_LoginAdministrator_UserNameRequired" title="Användarnamn krävs." style="color:Red;visibility:hidden;">*</span></td>
</tr><tr>
<td align="right"><label for="ctl00_ContentPlaceHolderDefault_LoginAdministrator_Password">Lösenord:</label></td><td><input name="ctl00$ContentPlaceHolderDefault$LoginAdministrator$Password" type="password" id="ctl00_ContentPlaceHolderDefault_LoginAdministrator_Password" /><span id="ctl00_ContentPlaceHolderDefault_LoginAdministrator_PasswordRequired" title="Lösenord krävs." style="color:Red;visibility:hidden;">*</span></td>
</tr><tr>
<td colspan="2"><input id="ctl00_ContentPlaceHolderDefault_LoginAdministrator_RememberMe" type="checkbox" name="ctl00$ContentPlaceHolderDefault$LoginAdministrator$RememberMe" /><label for="ctl00_ContentPlaceHolderDefault_LoginAdministrator_RememberMe">Spara mina inloggningsuppgifter.</label></td>
</tr><tr>
<td align="right" colspan="2"><input type="submit" name="ctl00$ContentPlaceHolderDefault$LoginAdministrator$LoginButton" value="Logga in" onclick="javascript:WebForm_DoPostBackWithOptions(new WebForm_PostBackOptions("ctl00$ContentPlaceHolderDefault$LoginAdministrator$LoginButton", "", true, "ctl00$ContentPlaceHolderDefault$LoginAdministrator", "", false, false))" id="ctl00_ContentPlaceHolderDefault_LoginAdministrator_LoginButton" /></td>
</tr>
</table></td>
</tr>
</table>
Visserligen har jag lagt till en Login-kontroll men blir det ändå sådär i källkoden i slutresultat när jag deployar?