Jag kan inte för mitt liv få intellisens att fungerar för .NET 3.0
Bland annat så skall man kunna få en <system.ServiceModal> tag i app.config den har jag inte.
Jag misstänker att det är något mysko med min DotNetConfig.xsd (C:\Program Files\Microsoft Visual Studio 8\Xml\Schemas\DotNetConfig.xsd) om någon som har intellisens som fungerar skulle kunna ladda upp sin DotNetConfig.xsd fil så jag skulle kunna byta ut min så vore jag glad.
Jag hittade den länken med :) Men dels fungerar inte länk och dels så är det November CTP och inte July CTP som jag kör så jag antar att det bör vara fixat så den följde med som den skulle....
I vilket fall som helst så har jag försökt installera om CTP'n men av någon utgrundad anledning så får jag hela tiden ett nätverksfel som säger att den inte kan läsa filen c:\vsextwfx.msi... Jag blir helt knäpp på sådan SKIT....
Efter lite mer forskande så visade sig att den ville ha en fil som heter: c;\csextwfx[1].msi och då kunde jag installera, sagt och gjort... men inte FAN hjälpte det... ingen <system.servicemodel> i min app.config inte...