Hej
//Asp.net version 1.1
Har en site som ligger som en undersite till en annan site. På denna sida så använder man requiredvalidators och dessa har fungerat innan. Nu misstänker jag att de som hostar sidan har möblerat om lite och eventuellt ändrat rättigheter på site, så det fungerar inte längre.
Man ser inte någon validator på page'n då man tittar i den htmlkoden, således så verkar det som om asp.net inte hittar js filerna. Men dessa finns, dock ligger de direkt i min katalog, när de borde ligga i rooten på siten. Så jag ändrade i web.config och pekade på den folder som ligger på "min" site, men fortfarande samma problem.
Vilka rättigheter måste man ha på aspnet_client foldern? IISen kör som i_user och denna användare har rättigheter att läsa och execute i aspnet_client foldern och neråt så detta borde vara rätt. Men som vilken användare kör asp.net processen? Har kollat på w3p och den användaren har också rättigheter att komma åt filerna. Vet inte om det kan påverka med iisen kör också net 2.0 men i en annan applications pool, så det borde vara safe.
Några ideer?