Vore nice, synd att man har så dåligt med tid och sysslar med java hela dagarna :)
Tror ni det kommer någon release candidate till .NET 2.0 till helge/måndag? Jag hoppas ivf :bire
5 svar · 489 visningar · startad av Mc Fetto
Tror ni det kommer någon release candidate till .NET 2.0 till helge/måndag? Jag hoppas ivf :bire
Vore nice, synd att man har så dåligt med tid och sysslar med java hela dagarna :)
Tror inte Microsoft släpper något speciellt förrän 7 november förutom någon sexig build vid PDC:n då det kommer några sexiga versioner av olika program.
Ahh såg nu att en RC till VS 2005 släpps under PDC:n. Det värsta är dock att ingen av de 7500 DVD-skivorna som kommer delas ut vid PDC:n kommer fungera korrekt utan några workarounds pga att de döpte dvd-skivan fel. :e
Visst kom den, men beta 2:ans go-live licens gäller tyvärr inte. Så det blir till att snällt vänta till nästa release. Känns det inte lite konstigt att de tar bort licensen när rc borde vara mer "korrekt" än en beta 2?
Mc Fetto skrev:
Visst kom den, men beta 2:ans go-live licens gäller tyvärr inte. Så det blir till att snällt vänta till nästa release. Känns det inte lite konstigt att de tar bort licensen när rc borde vara mer "korrekt" än en beta 2?
Det är lite halvskumt att det ska vara så. Det är iaf enda anledningen till att jag fortfarande kör Beta 2 och inte någon sexig CTP.