I min ucComments så har jag en knapp som skall lägga till en kommentar, men när jag klickar på den så laddas sidan om och mina två paneler försvinner. Detta även fast jag kör
Men så har jag en buttom som renderar i en postback i usercontrollen Comments.ascx
Även om jag försöker att ladda om userkontrollerna från default.aspx.cs i att lägga anropet till klassen i Page_Load så fungerar det inte, dvs inget visas.
Problemet är väl egentligen att efter jag kallat på getOffice från default.aspx så laddas sidan om, i och med att det skapas en post_back av button controllen.
Så vad jag egentligen skulle behöva för att komma runt detta är en knapp som inte genererar post_backs (Vilket inte är så bra då man gärna vill att sidan skall laddas om efter att man lagt till information för att användaren skall se vad han/hon gjort), eller att man på något sätt försöker skicka med OfficeID och gör något sorts call i en Page_load.
Någon som vet hur jag skall få med mig värdet på OfficeID från en UC som ligger i default.aspx till Page_Loaden på defautl.aspx.cs ??