Kolla i metoden InitializeComponent ifall den lägger till någon EventHandler för Page_Load. Ibland plockar Visual Studio bort den koden av någon anledning.
Hej, jag vet inte vad jag gjorde, men plötsligt fungerar bara login.aspx och error.aspx; när jag sedan blir redirectad till default.aspx med user controls ser man ingenting! "Visa källa" för HTML är helt tom sånär som på <html> tag o lite annat...
Jag har bytt lagt dit gamla web.config och global.asax från skrapa servern men det blir fortfarande tomt... om jag ersätter bin katalogen så gamla dll:n kommer fungerar det däremot som vanligt... men så fort jag kompilerar om så blir det blankt igen.. när jag debuggar så får alla user controls rätt värden osv; inloggningen är kopplad mot databas så det fungerar också..
Nu vet jag inte var jag ska felsöka eller vad som kan ha gått fel.. jag har inte tillgång till gamla .cs filer just nu dumt nog... hoppas att det är nån annan som haft liknande problem och kommer ihåg hur man kan lösa... annars inser jag att det är svårt att komma med förslag... vilka förslag som helst tas tacksamt emot för jag kommer inte på vad jag ska göra... :) Har gått två dagar nästan utan jag löst detta.. :(