Kanske någon som tagit upp det tidigare men såg att betan låg ute på http://lab.msdn.microsoft.com/vs2005/Default.aspx , någon som testat?
Visual Studio 2005
13 svar · 541 visningar · startad av P
Ja Men det verkar vara vissa problem i gamla installerade maskiner.
Skall blåsa och köra på det på en W03.
Återkommer. Fick besked från MS att en ny sändning var på väg så jag kanske väntar några dagara,
Lasp skrev:
Ja Men det verkar vara vissa problem i gamla installerade maskiner.
Skall blåsa och köra på det på en W03.
Återkommer. Fick besked från MS att en ny sändning var på väg så jag kanske väntar några dagara,
Är det en beta 2 på gång eller en release candidate eller vad kallar dem det?
Viktor skrev:
Någon som vet när det är planerat att släppas?
EDIT: fulla versionen altså :)
/Viktor
Första halvåret 2005 är det jag sett.
Jag har kört betan på min maskin (XP). Den har fungerat bra, det lilla jag har testat.
I början av 2005 skall Beta2 släppas. Med den skall även en GoLicens kunna fås.
Om Beta2 släpps i början av 2005 så har jag svårt att tänka mig att skarpa versionen kommer innan sommaren. Man har även strippat bort lite grejor från Beta1 i Beta2 då man önskade en stabilare produkt eftersom en GoLicense skall släppas på beta2.
- M
Den beräknas komma ut i februari nästa år.
Jag har testat VS.NET 2005 Beta 1 ett tag nu och kan säga att det är väldigt mycket nytt från 2003.
Något jag tycker är riktigt irriterande angående Beta 2 är alla application_*-mappar som kommer.
Jag själv föredrar att ha en bra ordning på mapparna i roten och application_*-mapparna förstör det helt.
Finns VS 2005 Beta 1 att ladda ner för icke MSDN Subscribers?
renholm skrev:
Finns VS 2005 Beta 1 att ladda ner för icke MSDN Subscribers?
Tyvärr, inte vad jag vet iallafall. Vi som inte har det får "satsa" på Expresss-versionerna istället.
Det kan väl inte vara sant! Både Augusti och September har ju varit ;-)