webForumDet fria alternativet

asp.net, xml, C#

5 svar · 320 visningar · startad av maqe

maqeMedlem sedan dec. 2003824 inlägg

får detta felmeddelande när jag kör min webbsida på mitt webbhotell...

Ett fel uppstog: Request for the permission of type System.Security.Permissions.StrongNameIdentityPermission, mscorlib, Version=1.0.3300.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089 failed.

Har självklart provkört den lokalt på min maskin och då fungerar det perfekt. Någon som vet vart jag ska börja leta efter fel, har sökt en del på google men inte hittat någon lösning där

får för mig om att det är några inställningar i web.config som gäller men jag förstår inte riktigt hur jag ska göra... Ingen som använt sig av XML och fått detta fel?

verkar va en versionskonflikt med frameworken men det är lite märkligt för jag kör 1.1 på bägge maskinerna... finns det olika versioner av 1.1 me eller? Sedan har jag nån language pack installerat på min utvecklingsmaskin men det kan väl inte va de som spökar? *försöker får igång en diskusion* :)

Är det ingen som vet vad detta kan bero på?

renholmMedlem sedan apr. 20012 266 inlägg

Verkar vara något problem med rättigheterna, möjligen att din assembly måste vara strongnamed. Ta kontakt med webbhotellet för mer information om deras säkerhetsinställningar.

Vad menar du med att min assembly måste vara strongnamed?
Får ta kontakt med dom och höra mig för lite

141 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.beb2e261
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
138 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)