webForumDet fria alternativet

Två länkar i en?

2 svar · 216 visningar · startad av dalebring

dalebringMedlem sedan okt. 200210 inlägg

Forst vill jag be om ursakt om detta amne redan har tagits upp i forumet. Jag har sokt men inte hittat nagot som kan likna det jag soker.

Jag vill att nar jag klickar pa en lank sa skall den oppna min flashsida i ett popupfonster och vidarebefordra orginalsidan till en tack-for-besoket-sida. Jag har redan lyckats fa tag i kod for hur jag gor popupfonstret, men jag vet inte hur jag skall fa orginalfonstret (det som ligger bakom popupfonstret) att hoppa vidare till tacksidan nar man klickar pa lanken.

Nagon som kan hjalpa mig med detta?

Tack sa hemskt mycket alla Ni som svarar pa inlagg i detta forum. Ni gor en JATTEinsats!

Detta ar den kod jag anvander for popupen:

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> 
<!-- 
function pop() 
{ 
window.open("site.htm","introduction","toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,fullscreen=no,width=800,height=300,left=" + eval((screen.width)/2-400) + ",top=" + eval((screen.height/2)-150) ); 
} 
//--> 
</SCRIPT>

och

<a href="javascript:pop('site.htm','popup',800,300)" onMouseOut="MM_swapImgRestore()" onMouseOver="MM_swapImage('enter','','pics/dd_whitebg_textonly_on.jpg',1)">
JojoxxMedlem sedan juni 20004 308 inlägg
<a [b]href="tacksida.html" onclick="pop('site.htm','popup',800,300)"[/b] onMouseOut="MM_swapImgRestore()" onMouseOver="MM_swapImage('enter','','pics/dd_whitebg_textonly_on.jpg',1)">
dalebringMedlem sedan okt. 200210 inlägg

Tack Jojoxx!

Att det var sa enkelt...

Tack sa hemskt mycket!

Regards,

Thomas

129 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.fb544a5a
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)