Hallå, jag undrar om jag på något sätt kan ha en bakgrund i en Iframe sida där jag bara gör så att jag sträcker ut sidan så att den tar upp 100% av iframen men fortfarande ha kvar så att den står still och rör sig inte när jag scrollar runt på sidan? Alltså, mitt problem är att jag måste ha den som bakgrunds bild med properties="fixed" för jag har en massa genomskinliga divs och därför kan jag inte ha den som en vanlig bild eller tabell bild.. MVH//Markus..
Bakgrund
3 svar · 227 visningar · startad av Farmor
Det räcker med en tråd!
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=79146
Men om det är scripting ska jag inte skriva här då? Vet inte vilken av det som den ska ligga i ju, sen måste jag ganska fort få reda på om det går eller inte, folk slutar läsa när det kommer typ 4 svar ibland.. och då får jag inte ett svar på min fråga..
Det är bara att be en moderator att flytta tråden om du (eller någon annan) tror att den passar bättre i ett annat forum. Tråden flyttas dessutom överst i forumet när du gör ett nytt inlägg i tråden.
Jag tror inte att JavaScript är svaret på din fråga, men skulle någon ha något att tillägga hänvisas svaret till orginaltråden.
Tråden stängs p g a korspostning med hänvisning till wF's förhållningsregler.