Hej hej.
Jag har ett formulär där man kan välja en sak och när man har valt den så ska sidan uppdateras... eller (vet inte hur jag ska förklara riktigt) forumläret ska uppdateras. Allt man har fyllt i ska vara kvar men forumläret ska "submitta" för att efter man valt den saken ska det (beroende på vad man valde) finnas nya alternativ att välja. Sedan ska man submitta som vanligt med en knapp.
Jag har hittat något som gör så att formuläret "submittas" efter man har valt något i listan men det går inte att kombinera med restan av formuläret... några idéer? (om någon förstår mig dvs)
Ingen som känner sig manad? :)
Peter SMedlem sedan dec. 20025 483 inlägg Skall formuläret skickas efter ett val har gjorts i en "dropdown", samtidigt som den ifyllda informationen (tillsammans med ny) skall finnas kvar för en ytterligare sändning?
:)
Precis... det valet kommer ungefär i mitten av formuläret och det är ju jobbigt om man skulle behöva göra om allt.
solbulleMedlem sedan mars 20015 287 inlägg Den nya datan som kommer till formuläret, eller de nya valen om man säger som så, var kommer dom från?
(Är det asp eller något inblandat bör det ju inte vara något problem att "fylla" formen med de ursprungliga värdena)