Jag vill att ett nytt fönster ska öppnas när jag trycker på en knapp. Hur gör jag detta? Någon som kan hjälpa mig?
Under knappen anropar jag redan en funktion i onClick. Kan jag anropa ytterligare en funktion vid onClick eller måste jag lägga in denna nya funktion (öppnar nytt fönster) inuti den andra funktionen?
Nu blev det kanske rörigt...
Ni förstår vad jag vill göra va?!
Jag har nu flyttat upp min printChecklist() i form. Så nu får jag upp ett nytt fönster (sida2) men informationen som jag hämtar från databasen kommer inte upp i det nya fönstret (sida2) utan i det gamla (sida1) i alla fall...
I action på sida1 måste jag ha action:"sida1" eftersom jag laddar om den sidan efter att ha hämtat uppgifter i databasen fler gånger innan. Men sista knappen ska då öppna det nya fönstret (sida2).
Hur får jag in uppgifterna till sida2?
Jag vet inte riktigt vilken kod jag ska skicka med eftersom det är hur mycket som helst. Jag använder templates och servlets. Så jag har en web.xml fil som anropar servleten som sedan öppnar templaten.
Fast jag får inte med mig all information ändå...men det har med java att göra. Jag ska få med mig info från en servlet till en annan servlet och vet inte hur man gör. Men det har inte med detta forum att göra.
252 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2