Han-SoloMedlem sedan jan. 2001290 inlägg Finns det nått listigt sätt lösa följande
<input type="Password" name="passw" value="Lösenord">
d.v.s. att ordet 'Lösenord' står för ifyllt i mitt formullär inte '********' MEN att när man skriver in så blir det *** som brukligt!?
------------------
...in a galaxy far far away
RinaldoMedlem sedan mars 20014 214 inlägg Detta passar nog bättre i HTML eller Javascipt/DHTML forumet...
------------------
SLUTA LEVA!!!!!!! - DET ÄR OS
OveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Jag tror inte det. Fält med typen "password" är ju till för just det enkla ändamålet att maskera lösenordet med stjärnor/prickar.
------------------
Jag gillar chokladblå himmel.
colioneMedlem sedan juni 20014 421 inlägg Japp det borde funka såhär....jag har dock inte testkört den för skolans datorer har ibland problem med javacript.
<html>
<head>
</head>
<body>
<SPAN id="dator" onClick="dator.innerHTML='<input type=\'password\'></input>'"><input type="text" value="lösenord"></input>
</SPAN>
</body>
------------------
Sedan återuppstod wF i en ny vacker skepnad......
Kom och se wF2 rädda världen
<A HREF="http://www.webforum.nu/info_v2.php" TARGET=_blank>Biopremiär 17 februari</A>
------------------
[Redigerat av colione den 11 feb 2002]
Han-SoloMedlem sedan jan. 2001290 inlägg Nja, jo... det fungerar utmärkt!! DOCK med ett undantag... man måste hålla vänster musknappnertryckt samtidigt som man skriver... :(
med onMouseOver så försvinner klartexten men det går inte att skriva...
------------------
...in a galaxy far far away