På en sida jag har har jag följande validations-script, men jag får ett felmaddelande att ett semikolon (;) saknas på rad 35....vad är felet
<html>
<head><title>Inloggning och användardatabas</title>
<script language=javascript>
function Check()
{
var access = "document.logg.access.value", pass = "document.logg.password.value", pass1= "document.logg.password1.value", pass2 = "document.logg.password", epost = "document.logg.epost";
if (pass != pass1)
{
alert("lösen överensstämmer ikke");
pass="";
pass1="";
pass2.focus();
return false;
}
if (epost.length >= 0 || epost.value.indexOf('@', 0) == -1)
{
alert("du måst ju fylle i i-mejl");
epost.focus();
return false;
}
if (access !="A" || access !="B" )
{
alert("Du måste ju fylla i ett behörighetsvärde \(A eller B\)");
return false;
}
}
</script></head><body><font size="1" face="verdana, arial">
<b>Skapa ny användare</b><p>
<form name="logg" method="POST" action="admin.asp?alt=create" onSubmit="Return Check();">
<b>Nytt användarnamn</b><br>
<input type="text" size="30" name="username" style="font-size: 8pt; font-family: verdana, arial"><p>
<b>Nytt lösenord</b><br>
<input type="password" size="30" name="password" style="font-size: 8pt; font-family: verdana, arial"><p>
<b>Upprepa lösenord</b><br>
<input type="password" size="30" name="password1" style="font-size: 8pt; font-family: verdana, arial"><p>
<b>E-post</b><br>
<input type="text" size="30" name="epost" style="font-size: 8pt; font-family: verdana, arial"><p>
<b>Acces</b><br>
<input type="radio" value="A" name="access" style="font-size: 8pt; font-family: verdana, arial">A<input type="radio" value="B" name="access" style="font-size: 8pt; font-family: verdana, arial">B<p>
<input type="Submit" value="Skapa nytt konto" style="font-size: 8pt; font-family: verdana, arial">
</form>
<p>
<ul>
<li><a href="admin.asp?alt=createuser">Skapa ny användare</a>
<li><a href="admin.asp?alt=viewusers">Lista användare</a>
</ul>
</font>
</body>
<font size=1 face=verdana><a href=default.asp?logg=off>Logga ut</a></font>
------------------
Check = replace(Request.User("Chair"),"Syrran","Jag")
Tabort = Check