GrymtMedlem sedan dec. 20011 685 inlägg Hejsan. Har en ny sida på gång och behöver en meny som den som finns på
http://www.telia.se/bvo/info/gen_info.jsp.html?OID=StartPrivat&CID=-13923
(längst uppe till höger Pressrum | Kundtjänst | Sök
Om man drar över menyn kommer en pil att flyta och stanna på rätt ställe.
Någon som vet var jag kan hitta en sådan meny eller hur jag kan göra en.
------------------
Not yet... but soon.
ChainsawMedlem sedan sep. 20001 124 inlägg Vänta lite, jag ska bara kolla så att jag fattat det här rätt... När man drar pilen över ett ställe så ska alltså en annan pil glida in och peka på pilen plats, så att man inte tappar bort den?
Verkar ju fruktansvärt nyttigt, om jag får säga det själv.
------------------
Den fruktade Motorgåsen - på korståg för att utrota popup-fönster, Flash-banners, nykterister utan humor som befinner sig på samma fest som mig, felaktiga ordspråk, öl som inte smakar gott och andra styggelser!
GrymtMedlem sedan dec. 20011 685 inlägg hmm.. nä Chainsaw... men om du tittar in sidan jag skickad med i föra inlägget kanske du förstår bättre.
Eller här är en bättre förklaring så att alla ska kunna förstå.
Där ska inte vara någon pil från början utan när man drar över en vanlig meny (bestånde av bilder som är länkade)
så ska där från vänster komma in en bild som är ritad som en pil och lägga sig framför bilden, drar man till nästa bild i menyn flyter pilen vidare dit och om man drar bort musen från menyn helt flyter pilen tillbaka till utgångsläge som ska vara så mycket till vänster att man inte kan se den.
------------------
Not yet... but soon.
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg Kika i koden på sidan och ladda ner http://www.telia.se/js/nav_strip.js ;)
------------------
/Tor
www.tor.nu
GrymtMedlem sedan dec. 20011 685 inlägg hmm. jag är inte mycket för att sno saker.. men man kan alltid kolla lite oskydligt på hur den ser ut ;)
------------------
Not yet... but soon.
TypeMedlem sedan mars 20021 239 inlägg Jag har redan kollat filen...
Jag vill också ha en sådan pil!
Va inne i filen o snokade.. det är lite probz.. jag har hittat själva koden.. problemet är bara att jag inte vill att den ska glida in från vänster utan nerifrån.. jag får problem..
ingen som gjort det tidigare???
TypeMedlem sedan mars 20021 239 inlägg Jag har fixat det...
Kolla gärna min kod om ni vill.. säkert lite lättare att förstå...
men glöm inte att länka min sida (kontakta mig)!
/MVH Type
Inte aktuellt längre...