Vad är det för fel med detta javascript??
Ordspråken:var sayings = ["Smaka och se att Herren är God.","Jes 41:13 Ty jag är Herren, din Gud, som håller dig vid din högra hand,och som säger till dig: Frukta inte, jag hjälper dig.","Ps 46:2 Gud är vår tillflykt och vår starkhet, en hjälp i nöden, väl beprövad.","Matt 5:44-45 Men jag säger er: älska era fiender och de som förföljer er, då blir ni er Himmelske faders söner.","Matt 5:34-35 Men jag säger er: Ni skall inte svära någon ed alls. Inte vid Himlen, Ty den är Guds tron, inte vid jorden, ty den är pallen under hans fötter,Inte vid Jerusalem, ty det är den store konungens stad. Inte heller skall du svära vid ditt huvud, ty du kan inte göra ett enda hårstrå vitt eller svart. Vad ni säger skall vara Ja eller Nej. Allt däröver kommer från det Onda."," Matt 6:33 Sök först hans rike och hans rättfärdighet, så skall ni få allt det andra också.","Joh 3:16 Så älskade Gud världen att han gav den sin ende son, för att de som tror på honom inte skall gå under utan ha evigt liv.","Matt 7:12 Allt vad ni vill att andra skall göra för er det skall ni också göra för dem.","Ef 5:18 Berusa er inte med vin, där börjar lastbarheten, utan låt er istället fyllas med ande.","Fil 4:6-7 Gör er inga bekymmer, utan när ni åkallar och ber, tacka då Gud och låt honom få veta alla era önskningar. Då skall Guds frid, som är mer värd än allt vi tänker, ge era hjärtan och era tankar skydd i Kristus Jesus.","Matt 18:19-20 Allt vad två av er kommer överens om att be här på jorden, det skall de få av min Himmelske fader. Ty där två eller tre är samlade i mitt namn är jag mitt ibland dem.","1 Thess 5:17 Be ständigt.","Matt 10:28 Var inte rädda för dem som kan döda kroppen men inte kan döda själen. Frukta istället honom som kan både förstöra din kropp och själ i helvetet.","1 kor 2:5 Er tro skall inte vila på mänsklig vishet utan på Guds kraft."Joh 3:20 Den som gör det onda avskyr ljuset och kommer inte till ljuset, för att hans gärningar inte
skall avslöjas"," Apg 16:31 De svarade: Tro på Herren Jesus, så skall du bli räddad, du och din familj"," 2 Kor 5:21 Han som inte visste var synd var, honom gjorde Gud till ett med synden för vår skull. För
att vi genom honom skulle bli ett med Guds rättfärdighet"," Rom 5:8 Men Gud bevisar sin kärlek till oss genom att Kristus dog för oss medan vi ännu var
syndare"," Ef 1:12 Vi skall vara Gud till pris och ära, vi som redan på förhand hade satt vårt hopp till Kristus"," Ords 8:17 Jag älskar dem som älskar mig, och de som söker mig skall finna mig","
Ps 145:14 Herren stöder dem som vacklar, han rätar krökta ryggar"," Ords 16:9 Människan tänker ut sin väg, men stegen styrs av Herren","
Matt 28:19-20 Gå därför ut och gör alla folk till lärljungar: döp dem i Faderns och sonens och den
helige Andens namn och lär dem att hålla alla de bud jag gett er. Och jag är med er alla dagar till tidens slut","
Upp 22:21 Nåd från herren Jesus åt alla","1 Joh 1:9 Om vi bekänner våra synder är han trofast och rättfärdig, så att han förlåter oss
synderna och renar oss från all orättfärdighet","
Jak 3:14 Men har ni bitter avund och självhädelse i era hjärtan skall ni inte skryta och tala
osanning"," 1 thess 5:23 Må han som är fridens Gud helga er helt igenom, och må er ande, själ och kropp
bevaras hela och oskadda, så att de är utan fläck när vår herre Jesus Kristus kommer","
Luk 24:48-49 Ni skall vittna om allt detta. Och jag skall sända er vad min fader har lovat. Men ni
skall stanna här i staden tills ni har blivit rustade med kraft från höjden"]
------------------
I LIKE BIKES BUT JESUS IS MY LIFE
/ Smurja
[Redigerat av smurja den 13 aug 2001]