digisite.net
12 svar · 195 visningar · startad av snekkorr
Öööh.. Nu connectar inte mina hjärnhalvor eller nåt.. Vad gör reklam för digisite-blajj-muffel-sidan i "Javascript, DHTML-forumet"? :q
------------------
"Religionen är det betryckta kreaturets suck, själen i en hjärtlös värld,
liksom den är anden i förhållanden utan ande. Den är folkets opium."
Karl Marx
krrrsch... #¤&&¤&&%"¤#!! x(
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
can i borrow your goat?
</A>
:x
------------------
"Datorer behöver i framtiden inte väga mer än 1,5 ton."
Popular Mechanics, 1949
förlåt förlåt... jag brukar alltid trycka fel... detta var ett svar till spango men jag tröck på nytt inlägg.. texten på knapparna e lite krångliga.. sorry om jag besvärade ;))
------------------
blackarmy.se
Dä ä lugnt ;)
------------------
"Religionen är det betryckta kreaturets suck, själen i en hjärtlös värld,
liksom den är anden i förhållanden utan ande. Den är folkets opium."
Karl Marx
Jag förstår fortfarande inte vad jag skulle ha att göra med den siten? :q
------------------
These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust.
För övrigt var den där siten hemsk. Särskrivningar överallt och avskärningar bara för att jag har 800x600... Amatör! :l
------------------
Daniel Mott
Amatör? Knappast!
avskärningar bara för att jag har 800x600
Det står på förstasidan vilka krav på webbläsare och upplösning som finns. Följer man inte dem så får man ju skylla sig själv.....
Varje webmaster måste väl få göra sin sida som han/hon vill?
Designer? Yes!
------------------
Mina knäskålar klapprar fortfarande efter Kent-Mustafas trummsolo!
Oh, ursäkta mig! Jag ska genast sluta besöka sidor eftersom min dator inte har senaste IE, 1280x1024, 21"-skärm och 128-bitars färgdjup... :l
Kan man inte anpassa sin sida till flera användare tycker jag visst man är amatör! Hur skulle det se ut om Passagen, K10K m fl helt plötsligt visade allt helt f*cked upp bara för att man inte har de rätta sakerna??
------------------
Daniel Mott
Förstår du inte?
Kan man inte anpassa sin sida till flera användare tycker jag visst man är amatör!
Det är inte meningen att personer med sämre utrustning ska gå in på sidorna, alltså, sidan har endast gjorts för folk som sitter på de "rätta" grejorna, enligt designern....
Så är det gjort endast för att de inte vill ha några besökare som ska klaga över att "saker och ting" inte fungerar, och för att de ska kunna styra formen precis som de vill.....
Det är inte frågan om om vad du sitter med för utrustning, utan vad de kräver att du har, har du inte de rätta sakerna så tillhör du inte deras målgrupp, och därför kan du inte klaga på om sidan visas korrekt eller inte......
Visst, jag håller med om att det är fel attityd, men man kan ju inte klaga på saker och säga att det inte fungerar när det inte är meningen att det ska fungera....
------------------
Mina knäskålar klapprar fortfarande efter Kent-Mustafas trummsolo!
[Redigerat av oelbal den 19 jun 2001]
Det är fortfarande lamt. Men det funkar i Opera, så jag är nöjd. (Rörigt däremot, :x )
------------------
These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust.
Eftersom tråden vad jag kan se varken handlar om Javascript eller DHTML så stäng er jag den.
------------------
AIDS :
Apple Infected Disk Syndrome