mats47Medlem sedan mars 2009185 inlägg jag har två sidor formulär.
i första så har jag ceckboxar, när jag klickar på den kommer en rulningslista brevid fram och när jag bokar bort då försvinner runllnngs lista. med <DIV ID=myText" & A & " style=display:none;>
allt fungerar bra. sen när jag okänner formuläret så kommer man till en resultat sida. längs ner har jag en tillbaka knapp.
<input type=button value="<< Tillbaka" onClick="history.go(-1)">
men nu är runllnngs borta.
vad ska jag göra?
drewMedlem sedan mars 2007845 inlägg history.go(-1) kan ge skumma resultat. Din webbläsare visar den ursprungliga HTML-koden och där visas ju inte rull-listan. Bättre att använda sidans adress istället.
mats47Medlem sedan mars 2009185 inlägg men då försvinner ju kundens alla val som kunden har valt
mats47Medlem sedan mars 2009185 inlägg vad menar du? vilka ska jag sätta på GET? div?
drewMedlem sedan mars 2007845 inlägg Du har checkboxarna i ett formulär? Och dom har namn?
Då kollar du i koden till sidan2 vilka som är satta och sätter tillbakalänken som dinsida.tld/index?check1=1&check5=1
Om värdet för dom olika checkboxarna är 1 så är dom förbockade och då ska deras rull-meny visas. Annars ska den inte det.
mats47Medlem sedan mars 2009185 inlägg hur hämtar jag informationen ställe för Request.Form("check1")
drewMedlem sedan mars 2007845 inlägg Hur skapar du andra sidan? Har du något annat språk än JavaScript / HTML?
mats47Medlem sedan mars 2009185 inlägg kom på det
Request.QueryString(datumkanal)