erikMedlem sedan dec. 1999693 inlägg Skulle någon kunna ge mig ett tips på en drop-down meny som ni verkligen tycker e super?! Jag letar nämligen efter en. Den får gärna vara "modifikationsduglig" på alla möjliga sätt med färger m.m.
Tack så mycket!
------------------
alfredssons.com - äntligen igång!
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg Har du kollat på www.bratta.com ?
------------------
/Tor
Gör ett hembesök
brwMedlem sedan juli 2000619 inlägg En sån där dhtml pryl meny fungerar väl bara i explorer och inte i netscape?
------------------
Ingenting är omöjligt, bara en utmaning.
erikMedlem sedan dec. 1999693 inlägg ja, just det. glömde en sak. det får inte vara den som finns på bratta.com. den gillade inte min "klient" :)
nåt annat förslag?
------------------
brwMedlem sedan juli 2000619 inlägg Kolla på www.treemenu.com du kan ju plocka bort dom där katalogbilderna om du inte vill ha det med sådana.
/Special BRW
------------------
Ingenting är omöjligt, bara en utmaning.
erikMedlem sedan dec. 1999693 inlägg jag menar alltså en vertikal drop-down meny... men tack ändå!
------------------
JohnsenMedlem sedan juli 2000836 inlägg Gör en själv, så blir den som du vill ha den.
Det finns ju flera trådar i forumet som tar upp ämnet...
/ J
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg erikMedlem sedan dec. 1999693 inlägg oooppppsss!!! sorry me!!! jag har skrivit fel ända sedan början. jag menar att jag letar efter en HORISONTAL meny. Sorry me!!!!
------------------
erikMedlem sedan dec. 1999693 inlägg har nu hittat min meny, men nu kommer nästa problem. när man för över musen över länakrna o menyn droppar ner så hamnar den "under" framen nedanför. hur ändrar man detta?
ta en titta på sidan... obs! inge färdig alls! :) http://www.school.alingsas.se/gustavadolf/mall_alingetexas/erik_forsta/index.htm
tack!
------------------