haxxMedlem sedan maj 200654 inlägg Hej,
Jag håller på med ett litet projekt just nu. Jag gör ett program i c# med en WYSIWYG HTML Editor där jag kan skapa nyhetsbrev och där jag kan lagra adresslistor, skicka iväg mail och... där vill jag även ha statestik från de skickade mejlen.
Jag antar att det är javascript som man använder när man vill ha statestik. Jag skulle behöva lite tips på hur jag ska göra för att få statestik på t ex mail som kommer fram, öppnas och vilka länkar som besökarna klickar på i mailet och även hur jag ska lagra uppgifterna.
Glöm inte att jag KAN KNAPPT JAVASCRIPT ÖVERHUVUDTAGET!!.. men det borde väl kunna gå ändå? :)
Tack på förhand!
stattinMedlem sedan jan. 2005713 inlägg Nja.. jag tror inte du kan skicka med javascript i dina mail och javascript är ju klientspråk dessutom så jag har svårt att tro att du kan få någon statestik på det viset.
haxxMedlem sedan maj 200654 inlägg Vet du du hur man gör för att få statestik i mailen då? Söker på mail och statestik men kan inte hitta något..
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg
haxx skrev:
Vet du du hur man gör för att få statestik i mailen då? Söker på mail och statestik men kan inte hitta något..
Det kanske beror på att du stavar det fel. Det heter statistik. Testa igen så får du säkert bättre träffar.
SpookMedlem sedan dec. 20041 043 inlägg Dessutom får du sluta att korsposta