tid i beat?
3 svar · 165 visningar · startad av Nilson
näe, men det borde väl inte vara några problem att snickra till egentligen.
enda kruxet är väl att få servern att ha hundra procent koll på schweizisk vintertid.
------------------
<A HREF="http://www.cartman.nu" TARGET=_blank>
If a packet hits a pocket on a socket on a port
and the bus is interrupted as a very last resort
and the address of the memory makes the data link abort,
then the socket packet pocket has an error to report.
</A>
font = '<font face="verdana" size="-2" color="#000000" style="font-weight: 800;">'; // font layout
enable_centiBeats = 1; // 0 = off, 1 = on
function time(action){ var ns4 = (document.layers)? 1:0;
if(action=="start"){ timer = window.setInterval("time()", 864) }else if(action=="stop"){ clearInterval(timer) }
var local_time = new Date(); var bts = new Date(local_time.getTime()+((local_time.getTimezoneOffset()+60) * 60 * 1000))
var bts_milisec = ((bts.getHours()) * 1000 * 60 * 60) +((bts.getMinutes()) * 1000 * 60) + ((bts.getSeconds()) * 1000)
var whole = Math.floor(bts_milisec/86400); var centi = (Math.floor(((bts_milisec/86400)*Math.pow(10,2))))/Math.pow(10,2)
var type = (enable_centiBeats)?centi+"00":whole; var total = new String(type); var now = hunt(total.substring(0,6),".",":");
if(ns4){ document["swatchBeats"].document.write(font+"@"+now+"</font>"); document["swatchBeats"].document.close(); }
else { document.all["swatchBeats"].innerHTML = font+"@"+now+"</font>"; }
} function hunt(str,target,hunter){ var stalk = new RegExp("[.]","g"); return str.replace(stalk,hunter); }
<div id="swatchBeats" style="position:relative;"></div>
-----------------------------------
jag hade brådis när jag skrev den till mitt active desktop så den funkar bara i ie och är jävligt grötig
------------------
aka pjotor.com
hur gör man för att få den att funka i netscape då?
------------------
<< d i g i t a l d r e a m e r >>