webForumDet fria alternativet

liten bild blir stor vid musklickning

5 svar · 770 visningar · startad av annasmurf

annasmurfMedlem sedan mars 2006237 inlägg

Är det någon som vet hur man kan programera så om man visar en liten bild och sedan klickar man på den eller som på sidan nedan så blir den större
http://www.gpticketshop.com/index.php?l=en&c=f1&e=60&sub_cat=inf ????

mozillaMedlem sedan juli 20011 084 inlägg

Om jag uppfattar din fråga rätt så har det väldigt lite att göra med ASP.NET. Utan en uppgift för klientteknikera, förslagsvis javascript om du vill få samma funktion som på "enlarge"-knappen på hemsidan du länkade till.

Hej!

Du vet inte hur detta javascript kan se ut?
Eller kan man lösa mitt problem med asp.net, för det behöver ju inte var precis som exemplet, jag villa bara att man har en liten bild och sedan klickar på den så blir den större??

erkaMedlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Hur har du fått dit bilderna, är du ute efter något som omvandlar bilderna till små thumbnails som du sedan kan förstora. Eller menar du bara själva funktionaliteten? isf. finns det garanterat i javascript-forumet, det måste bli en kombination av javascript och asp.net

jag är ute efter att omvandla bilderna från små till stora bilder. så man visar bara en liten bild och om någon är intresserad av en större bild ska man kunna få det genom att klicka på bilden eller bara gå med musen över bilden

ZaimanMedlem sedan dec. 20014 239 inlägg

Tråden flyttas från ASP.NET

125 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
122 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)