webForumDet fria alternativet

Okänt Körningsfel

4 svar · 461 visningar · startad av stattin

stattinMedlem sedan jan. 2005713 inlägg

Har aldrig i hela mitt liv fått "Okänt Körningsfel" felet ska tydligen sitta i: :q

document.getElementById('rad1').innerHTML="<P><FONT SIZE='-1' FACE='Verdana,Tahoma,Arial,Helvetica,sans-serif'></FONT><FONT COLOR='#FFFFFF' SIZE='-1' FACE='Verdana,Tahoma,Arial,Helvetica,sans-serif'><B>Ordet börjar med A och slutar med B. </B></FONT><FONT COLOR='#FFFF00' SIZE='-1' FACE='Verdana,Tahoma,Arial,Helvetica,sans-serif'><B>Varje punkt motsvarar en bokstav!</B></FONT><B></B></P>"
document.getElementById('rad2').innerHTML="<P><FONT SIZE='-1' FACE='Verdana,Tahoma,Arial,Helvetica,sans-serif'></FONT><FONT COLOR='#FFFFFF' SIZE='+3' FACE='Verdana,Tahoma,Arial,Helvetica,sans-serif'><B>AAAAAAAAAAAAAA</B></FONT><B></B></P>"

Och då tog jag bort det som jag trodde var fel först men inte hjälpte det. Ser ni nå fel?

CssonMedlem sedan feb. 2000438 inlägg

Om rad1 och rad2 finns så ger det där inte mig några fel (men varför använder du <font>?).

rad1 och rad2 finns men likt förbannat ger det fel, ett okänt körningsfel. x(

Vad bör jag använda istället för font?
Vid en närmare koll nu så ser jag det ser lite konstigt ut.. netobject som genererade koden.

CssonMedlem sedan feb. 2000438 inlägg

stattin skrev:

Vad bör jag använda istället för font?

span / p / o.s.v. + css.

Ja jag förstår fortfarande inte vad som blev fel, jaja jag löser väl det på annat sätt då. Skulle nån komma på vad som orsakar det "Okända körningsfelet" så säg gärna till, vore ju kul om det blev löst.

Tack alla fall!
mvh Jon Stattin

128 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.3ab8d573
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
125 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)