GimboMedlem sedan dec. 20001 626 inlägg hur ska jag vända o vrida på slah tecknet för att få asp koden i javan att fungera??
Response.Write(" - <a href=""profil.asp?id="&myArray(8)&""">") men det fungerar inte??
har testat allt möjligt med
Response.Write(" - <a href=/""profil.asp?id="&myArray(8)&"/"">")
o såna varianter, men hur ska det egentligen va?
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg Vad är det du försöker göra? På vilket sätt fungerar det inte? Det är generellt sett backslash, inte vanlig slash som är escapetecken i javascript. Blev det bättre då?
Dessutom; säg efter mig: Javascript, javascript, javascript. Java är något helt annat. :)
CompusaMedlem sedan jan. 20023 327 inlägg
@nders skrev:
Dessutom; säg efter mig: Javascript, javascript, javascript. Java är något helt annat. :)
Tänkte precis säga samma sak. Blev väldigt fundersam när jag såg trådens rubrik..
GimboMedlem sedan dec. 20001 626 inlägg oppps sorry menade javascript, men alltså får det inte att funka fortfarande:
när jag gör detta så funkar det:
Response.Write(" - <a href=\""krypin.asp?id=\"" style=\""cursor: hand;\"">")
men så fort jag vill skriva ut värdet på id så funkar det inte
Response.Write(" - <a href=\""krypin.asp?id="&user(0)&"\"" style=\""cursor: hand;\"">")
??????
GimboMedlem sedan dec. 20001 626 inlägg jo nu funka det, felet låg i att jag inte fick några recordset! den koden jag använde funkar alltså