webForumDet fria alternativet

Popupkiller

3 svar · 293 visningar · startad av Molna

MolnaMedlem sedan jan. 2001188 inlägg

Hej,
Jag har en fråga angående hur man kan gå runt popupkillers. Jag hade en lösning som fungerade på en popupkiller tidigare, den kollade om fönstret öppnades, gjorde den inte det kom en confirm å när man klickade ok så öppnade den fönstret eftersom det då var ett aktivt val av besökaren. Men med den popupkillern (googlebars) jag testar med nu fungerar inte den lösningen, är det någon som har en lösning eller idé för hur man kan gå runt detta?

/Tack!:)

Jesper TMedlem sedan nov. 20017 144 inlägg

Sådant gör man inte för då kommer folk att dra dig i örat. ;)

Ja, jag får alltid den reaktionen när jag frågar den här frågan;)
Men den här popupen vill de ha, de har fyllt i uppgifter i ett formulär just för att få den här popupen så de blir snarare ledsna om de inte får den....
Man kan ju sätta en target i formen iofs, men jag vet inte riktigt hur man ska göra för att få det till ett anpassat fönster. Men om någon har någon tanke på hur det skulle kunna gå till så är jag även öppen för såna förslag:)

Det här med att lägga window.open i action i formen fungerar alldeles utmärkt, en lösning som jag antagligen får använda mig av.. men det finns vissa problem med det, så jag vore fortfarande tacksam om någon har en lösning på hur man går runt detta...

Tacksam för alla förslag jag kan få:)

130 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)