PeeerMedlem sedan mars 20025 907 inlägg Hej på er!
När sidan laddas så vill jag att en timer ska börja ticka. När det har gått X sekunder så vill jag att det ska dyka upp en confirm-ruta (med ok/cancel). Trycker man på cancel så ska timern nollställas och hela proceduren börjar om. Trycker man på ok eller inte trycker på något alls under Y sekunder så ska man skickas vidare till en annan sida.
Vill dessutom att timern ska nollställas varje gång man ex. skriver i ett formulärsfält.
Är detta möjligt att fixa? :)
JojoxxMedlem sedan juni 20004 308 inlägg Låter lite grann som en skärmsläckare fast med en annan funktion. Du kanske kan ha lite nytta av detta (i övrigt rättså menlösa) script :) Funktionen screenSaver() kan du göra något annat i än att visa ett nytt fönster, ex en confirm-ruta för att skicka till en annan sida. Du kan däremot inte "avbryta" en vanlig confirm-request, alltså om du inte svarat på x sekunder. Då får du öppna ett vanlig popup-fönster med ett formulär (ok/cancel) istället.
PeeerMedlem sedan mars 20025 907 inlägg Tackar tackar! Ganska exakt vad jag sökte :)