Har gjort en sida nu som öppnas utan váre sig, knappar, adress fält m.m. Det är bara bilden som öppnas, nu skulle jag vilja veta hur man gör för att öppna en bild i bilden s.a.s, det jag vill göra är att när jag klickar på en länk så ska en bild dyka upp, men det är bara bilden som ska visas, inga namnfäl eller nånting över huvud taget, dessutom ska det finnas klickbara länkar i bilden, går det att fixa? vad är i så fall koden för detta?
bild i bild
3 svar · 229 visningar · startad av poppe
Välkommen till wF
Jag förstår inte riktigt vad du menar :OO men du kanske kan visa lite kod eller om du har en länk till sidan?
Och var ligger länken som man ska klicka på om man bara ser en bild?
Mv icaaq
bilden = fönstret, eller hur menar du?
Intern
Detta är ingen sida som kommer att vara ute på internet, det jag vill göra med denna sida är att när jag har öppnat ett dokument från en länk, så finns det andra länkar via imagemaps i detta dokument, när jag kliickar på en sån imagemap så vill jag att ett nytt fönster ska öppnas, bara det att det inte är ett fönster, det ska vara bara bilden som öppnas, utan den blå raden som är ovanför menyraden, den med stängknappar m.m
Den bilden som öppnas ska man dessutom kunna klicka vidare till nästa sida på. det här ska bli en slags steg för steg dokument att fälja.