Hejsan!
Skulle hjälpa ett företag med att få ut deras hemsida på nätet. Men mina meta-taggar fungerar inte riktigt...
Och altavista hittar inte min sida alltid..!?
Såhär ser mina meta-taggar ut:
<META NAME="Description" CONTENT="Välkommen till Vånga Fastighets & Byggkonsult. Konsultativ verksamhet inom byggbranchen. Kvalitetspolicy, Rätt utförande till rätt pris inom avtalad tid.">
<META NAME="Author" CONTENT="Per Selander">
<META NAME="KeyWords" CONTENT="Överlåtelsebesiktning, Besiktning, Husbesiktning, Villabesiktning, Fuktkontroll, Mögelkontroll, Fuktmätning, Fastighetsbesiktning, Värdering, Fastighetsvärdering, Husvärdering, Villavärdering, Radonmätning, Fastighetsundersökning, Besiktningsman, Okulärbesiktning, Huskontroll, Villakontroll, Fastighetskontroll, Undersökningsplikt, Byggledning, Byggkontroll, Bygglov, Kvalitetsansvarig, Skadeutredningar, Byggupphandling, Ritningar, Byggentreprenader, Slutbesiktning, Garantibesiktning, Vånga, Jordabalksbesiktning, Fuktskador, Byggadministration, Mögelskador, Byggrådgivning, Projektering, Byggnadsritningar, Mögelprov, Kristianstad, Karlshamn, Sölvesborg, Bromölla, Hässleholm, Vånga, Åhus, Östra Göinge, Olofström, Tollarp, ">
adressen till sidan är www.vangafastighetobygg.se