PicklezzMedlem sedan jan. 2002448 inlägg
Om jag skall skapa en meny till vänster och innehåll till höger skall jag då använda:
<div class="content">
<span class="menu">Logga in<br />test</span>
<span class="body">hdsfsfadadsfdsfafadssfadadsfadsffadfadadfadzdgjkdjsfadadsfadsffadfadadfadzdgjkdjdbgvjkdfgjfdkgjfdklgjdfkgndjsfgndasfgndjsfgnöger</span>
</div>
eller skall jag använda:
<div style="float: left; width: 110px; background-color: #f00">Röd bakgrund<br>ass</div>
<div style="width: 880px; background-color: #00f">Blå bakgrund</div>
vilket är mest korrekt?
resultatet blir ju det samma då jag har en massa värden för span i en css fil som fixar med storlek o allt...
sökte lite o hittade svaret i en annan fråga =)
ChoronzonMedlem sedan aug. 20011 246 inlägg
Om du inte klistrar in länken till svaret på din fråga blir ju tråden ganska meningslös. Bättre då att du raderar den än skriver att du vet hur man gör... :/
kan man radera? visste inte jag?
Web-TorMedlem sedan nov. 200011 794 inlägg
Nej, du kan inte radera tråden - men du kan posta länken till tråden där du hittade svaret. ;)
så sant men jag tappa bort den men grejen var den att
men jag håller på o letar upp den =)
Web-Tor skrev:
Nej, du kan inte radera tråden - men du kan posta länken till tråden där du hittade svaret. ;)
Webforum-Redigera-inlägg skrev:
Radera? För att radera inlägget, bock i rutan till vänster och klicka på raderaknappen till höger.
Notera: Om detta inlägg är det första inlägget i en tråd, så raderas hela tråden.
;)
Web-TorMedlem sedan nov. 200011 794 inlägg
Men försöker du radera tråden så får du läsa följande:
Ni har ingen behörighet till denna sida. Möjliga orsaker:
• Ni är inte inloggad. Logga in med hjälp av nedanstående formulär.
• Ni försökte posta ett inlägg som "rimligtvis" borde fungerat då ni är registrerad. Läs här om olika anledningar till denna sidan.
• Ni har inte behörighet till sidan. Vissa administrativa åtgärder och sidor kräver högre behörighet.
;)