nakozMedlem sedan dec. 1999653 inlägg okej.. jag har detta enorma problem nu...
jag har en sida... såsom denna:
<table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%" height="100%">
<tr>
<td width="150">meny å grejjer</td>
<td width="550">
<table cellpadding="6" cellspacing="0">
<tr>
<td>
innehåll å stuff
</td>
</tr>
</table>
</td>
<td width="150">sista menyn å annat grejjs</td>
</tr>
</table>
sen håller de på å flyttar sig beroende på hur mycket innehåll jag har i varje tabell...! varför?
MVH
------------------
nakoz :)
MattiMedlem sedan dec. 19996 592 inlägg <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="[b]850[/b]" height="100%">
<tr>
<td width="150">meny å grejjer</td>
<td width="550">
<table cellpadding="6" cellspacing="0">
<tr>
<td>
innehåll å stuff
</td>
</tr>
</table>
</td>
<td width="150">sista menyn å annat grejjs</td>
</tr>
</table>
------------------
mk.st - Hur många länkar till dig?
nakozMedlem sedan dec. 1999653 inlägg hehe... har testat de me... men den hoppar fortfarande på vissa sidor... :/
------------------
nakozMedlem sedan dec. 1999653 inlägg ni kan ju kolla på betan om ni vill... http://213.65.0.22/nakoz/oblivion/
klickar man på "crew" så ligger tabellen kvar, men klickar man sen på "nakoz" så får hoppar båda streckade "avgränsarna" några pixlar till höger...
MVH
------------------
Jag kan inte se att de "rör sig". De ligger lika på båda länkarna.
Kör IE4 på NT4, 1024 * 768 px om det är till hjälp.
------------------
JaktJanne
"Mannen är tyst när han lider,
Kvinna lider när hon är tyst"
- Sv. Ordspråk
nakozMedlem sedan dec. 1999653 inlägg hm... då föreslår jag att du kollar lite nogrannare å trycker forward back nåra gånger :)
vänstra avgränsaren hoppar 1px till vänster, medans den högra hoppar 2px till vänster tror jag...
hjääälp! jag e ju perfektionist... vill inte ha nåt sånt rack! :e
MVH
------------------
MattiMedlem sedan dec. 19996 592 inlägg Märkte inget underligt på sidan, som förresten var väldigt snygg. ;)
------------------
mk.st - Hur många länkar till dig?
AxelMedlem sedan aug. 20004 638 inlägg Ser bara att den högra hoppar typ 2px till höger. Båda två samt menyn hoppar lite neråt också. ;) Ärligt talat kvittar det, så skit i det tycker jag. Men tänk på <!--# include file="inc/adovbs.inc" -->. om det är mellanrum mellan # och include körs den inte. Men det visste du kanske redan. ;)
------------------
Axel Veibäck
I have not failed. I've just found ten thousand ways that won't work. /Thomas Edison
nakozMedlem sedan dec. 1999653 inlägg vaffan då.. :)
jag får väl köra på de här ändå... trots pixelhoppandet.. :e
om det, mot förmodan, finns nån som vet hur jag ska fixa mitt lilla problem så får den gärna posta de här under ändå :)
tackar ödmjukast för omdömet Matti...
Axel:
jag hade faktist märkt att de strulade då jag satte # på fel ställe, men jag trodde att jag ändrat på alla ställen... tack för att du påminde mig!
MVH
------------------