Min sida ser konstig ut i NS! Ns verkar inte fatta bredderna och höjderna i tabellerna och visar inte celler som inte innehåller nått! Hur ska jag lösa det?
------------------
[ A L F A II ]
7 svar · 188 visningar · startad av Alpha II
Min sida ser konstig ut i NS! Ns verkar inte fatta bredderna och höjderna i tabellerna och visar inte celler som inte innehåller nått! Hur ska jag lösa det?
------------------
[ A L F A II ]
height=".." i <table> ingår inte i standarden. Jag tror det är därför Netscape har lite halvdant stöd för det.
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
vad gäller dina dimensionsproblem så vet jag tyvärr inte.
men om du lägger in ett i varje tom cell så visas dem också.
------------------
<A HREF="http://cartman.nu" TARGET=_blank>
if i'm not back in five minutes, just wait longer.</A>
om du lägger in en bild som är 1*1 pixel stor (ev genomskinlig) kan du med height & width sätta precis vilken höjd (eller bredd) du vill på en cell.
Jo, men mitt problem är att jag inte vet exakt vilken höjd det ska vara eftersom det ska sträcka sig ända ner till kanten :(
------------------
[ A L P H A II ]
Är det ingen som vet vad jag ska göra så att den funkar i Netscape? :q
------------------
[ A L P H A II ]
Kan inte påstå att det ser konstigt ut, inte (NS 4.76 på RH6.2)? Däremot kan jag invända mot att jag får felmeddelanden från php-tolken när jag ska kolla på dina script.
Warning: Unable to access scripts/null.txt in
/web/sites/321/fube3/www.alterego.f2s.com/script_opener.php on line 6Warning: fopen("scripts/null.txt","r") - No such file or directory in
/web/sites/321/fube3/www.alterego.f2s.com/script_opener.php on line 6Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in
/web/sites/321/fube3/www.alterego.f2s.com/script_opener.php on line 7Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in
/web/sites/321/fube3/www.alterego.f2s.com/script_opener.php on line 8
------------------
Det är ingen konst att vara modig om man inte är en #¤&%£ fegpotta!
[Redigerat av spango den 22 jan 2001]