<div id="Out1details" style="display: None; width: 100%; height: 20; border: 1px solid #c0c0c0">
Om jag skriver några meningar här så visas texten i toppen. Jag vill att den ska vara placerad i MITTEN. Hur?
</div>
Mvh Silfver
8 svar · 375 visningar · startad av silfver
<div id="Out1details" style="display: None; width: 100%; height: 20; border: 1px solid #c0c0c0">
Om jag skriver några meningar här så visas texten i toppen. Jag vill att den ska vara placerad i MITTEN. Hur?
</div>
Mvh Silfver
I mitten av vad? div:en eller sidan?
Vill också ha lite "padding" ? Om det går. Som i en tabell.
Du får labba med padding för att centrera den vertikalt om du har blocket högre än standard.
ex.
[red]<div id="Out1details" style="display: None; width: 100%; height: 20px; border: 1px solid #c0c0c0; [b]padding: 8px 2px 2px 2px;[/b]">
</div>[/red]
Fotnot:
Padding skrivs enlig följande syntax: över höger under vänster
Tackar. Så man kan inte göra så att den centreras i mitten, utan man måste fixa med paddings? :D Tackar...
Edit: Fixade det genom att göra såhär:
<div id="Out1details" style="display: None; width: 100%; height: 20px; border: 1px solid #c0c0c0; padding: 2px 2px 2px 2px;">
</div>
Satte höjden på mindre, och så fixar paddingen resten :)
mvh
<u style="cursor: hand" id="Out2" class="Outline"> Engelska</u>
Hur ska jag göra för att bli av med den som understruken? Det är visst ingen vanlig länk.
Vill alltså _inte_ ha den understruken.
Såhär ser det ut:
<script language=JavaScript>
function clickHandler() {
var targetId, srcElement, targetElement;
srcElement = window.event.srcElement;
if (srcElement.className == "Outline") {
targetId = srcElement.id + "popp";
targetElement = document.all(targetId);
if (targetElement.style.display == "none") {
targetElement.style.display = "";
} else {