SkurtMedlem sedan mars 200334 inlägg
När man vill göra mellan rum mellan rader använer man ju (br) då gör man mellan rum så dom inte på varann men hur gör jag om jag vill typ ha
hej där skit
vad gör jag om jag vill att ordet skit ska sitta i det andra hörnet jag använder inte (br) det vet jag..
Jesper TMedlem sedan nov. 20017 058 inlägg
Menar du <p>hej där skit</p>
Nej jag mena så här... om jag har en text där det står tillex skit till höger då vill jag att det ska stå nåt annat i andra hörnet jag försöker med (br) men då flyttas den bara neråt
Fasen.. ni msåte hjälpa mig jag ska lägga upp en skol hemsida i morgon bitti o jag använder html programmet hotdog annars kan jag inte et skit om html alltså måste hjälpa ovanstånde fråga
StevePMedlem sedan mars 2003751 inlägg
du kan lägga till mellanslag genom att använda dig av
ANDnbsp;
Fast du byter ut "AND" mot ett "&" tecken. Det gick inte att skriva commandot korrekt, det blev bara tomrum
Annars kan du väl skapa ett table med 2 kollumner och lägga texten i vardera kollumn.
<table width="100%" border="0" cellpadding="1" cellspacing="0">
<tr>
<td width="50%" align="left">text på vänster sida av sidan</td>
<td width="50%" align="right">text på höger sida av sidan</td>
</tr>
</table>
Om jag nu förstod dig rätt?
frankofMedlem sedan jan. 20014 275 inlägg
Sorry, bara tvungen(helt OT) :e
jarvkloMedlem sedan juli 20013 295 inlägg
Fortsatt OT: hr frankof skryter alltså med att han minst en gång utfört en RTFM :birp
Dokumentationen för wF-kod som finns länkad där man skriver inlägg beskriver hur man skriver t.ex. (se längst ner på sidan) :e :birp
frankofMedlem sedan jan. 20014 275 inlägg
jarvklo skrev:
Fortsatt OT: hr frankof skryter alltså med att han minst en gång utfört en RTFM :birp
Dokumentationen för wF-kod som finns länkad där man skriver inlägg beskriver hur man skriver t.ex. (se längst ner på sidan) :e :birp
RTFM är bara för linuxnörder, riktiga män läser aldrig sådant :e