MizzyMedlem sedan mars 20036 inlägg Jag skulle behöva hjälp, kan inte finna en lösning själv. syntaxerror.at/heidi På min hemsida har jag en gästbok. Jag har laga en länk, ordet skriv som länkar till ifyllnads formuläret längre ner på sidan. Men när man klickar där så lyftas hela scrollboxen upp. :q
Kan inte hitta vad som skulle vara felet. Har likadanna länkar på film sidan, men där är de inga problem! Tidigare lyftade hela bakgrundsbilden, men det försvann av sig själv. Hoppa någon har tid att kolla vad som kan vara fel.
/Mvh Mizzy :P
Jesper TMedlem sedan nov. 20017 144 inlägg Fattar inte riktigt vad du menar, men... vill du inte att sidan skall visas ifrån toppen så kan du ju sätta ett ankare längst ner på sidan och sedan så har du ankarlänken i "action" i formuläret.
ulfeMedlem sedan mars 200348 inlägg Hittar inte någon länk med ordet "skriv"
MizzyMedlem sedan mars 20036 inlägg Jag hoppas att du kan gå på nytt till min hemsida och se. Jag hade tagit bort länken, men nu är den tillbaka!
Skulle vara tacksam om någon kan hjälpa mig!
/Mvh Mizzy :P
DinoMedlem sedan sep. 20011 914 inlägg Börja med att städa upp din kod. Finns en hel del oavslutade taggar mm.