attilaMedlem sedan sep. 2000127 inlägg Åh, jag är så trött på detta att jag inte längre fattar vad jag gör.
Meningen är att jag ska ha en meny som går från början till slutet av skärmen. Där menyvalena finns ska det vara en bakgrundsfil, och efter dem ska det vara en annan bakgrundsfil (de kallas i nämnd ordning för ottobak5.gif och bcg2.gif).
Mitt problem är att bcg2.gif aldrig visas, utan den första bilden fortsätter att repeteras. Tycker ni att jag har använt mig av en konstig lösning beror på det på att jag testat tusen olika lösningar, utan att det hjälpt mig det minsta.
Hur ska jag göra? Problemet uppstår i Netscape, och adressen är: http://solstaden.nu/meny.shtml
*suckar*
------------------
/Attila
attilaMedlem sedan sep. 2000127 inlägg ^
|
|
|
Flyttar tråden till toppen igen. Ingen som har lust att lägga 5 minuter på mitt problem?
------------------
/Attila
M@rtinMedlem sedan dec. 19992 085 inlägg Jag förstår inte riktigt vad det e du vill göra.. för mig ser det bra ut... iaf på "Avdelningar" och "Handel" på "Övrigt" däremot så är bakgrunden helt grå/blå, den första bakgrunden lyser inte igenom där eller så är det inget i bakgrunden där helt enkelt....
------------------
//M@rtin
CyberPetMedlem sedan dec. 19996 588 inlägg Vet inte om ja förstått rätt, men jag tror inte det går att ha två bakgrundsbilder i samma.
------------------
/Petra
Veni, Vidi, Visa - Jag kom, jag såg, jag handlade