JisonMedlem sedan maj 20001 inlägg Hjälp mej någon! Har en sida:http://home.swipnet.se/\~w-111385/startpunkten/
I det övre högra hörnet ska en bild ladda - men vägrar göra det tills man tar 'visa bild' i menyn... Kan inte någon vänlig själ försöka lösa gåtan varför? OBS: sidan funkar inte i Netscape, så känner du för att vara detektiv en stund så måste du titta på sidan med explorer...
Tack!
psMedlem sedan juni 2000841 inlägg
Service Temporarily Unavailable
Om du kollat så att all kod är rätt.. öppna bilden i bildbehandlingsprogram och spara om den.. brukar funka :)
------------------
ps » Email » wF framed! :e
CyberPetMedlem sedan dec. 19996 588 inlägg Jag kollade sidan för skoj skull, alla bilder laddar in.... fast det såg lite konstigt ut i Mac och Netscape. ;)
Snygg grafik, så jag hoppas du tänker på oss Mac och Netscapeägare inför framtiden.
------------------
/Petra
Veni, Vidi, Visa - Jag kom, jag såg, jag handlade
TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inlägg Jag måste bara säga att designen rockar grymt fhett :)
------------------
[TeNgBlAd.com] / [NordicDreamDesign]
"Det är inte lätt när det är svårt, men skönt när det går"
M@rtinMedlem sedan dec. 19992 085 inlägg Jag får:
"Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request. Too many accesses to this webaccount, hit ratio exceeded. Please try again later. "
Men det brukar bero på att man anger måtten på bilden i img taggen på ett konstigt sätt... typ om bilden är 20x20 så skriver man width="10" height="15". Det ska ju funka det oxå men det brukar kunna bli fel då.
------------------
//M@rtin
[Redigerat av M@rtin den 01 dec 2000]
ChainsawMedlem sedan sep. 20001 124 inlägg
StartPunkten är idag -693717 dagar gammal
Det betyder alltså att din sida börjar existera ungefär år 3926. I övrigt kan jag nämna att sidan såg fruktansvärt underlig ut i Mozilla.
------------------
Programmerare är verktyg för att omvandla koffein till källkod
PutteMedlem sedan aug. 2000210 inlägg Snygg men otroligt lång laddningstid....
------------------
Är dom små tar man två