Nått e knas...
Bygger nu en sida med bara tabeller.. men jag får inte sidan att funka i ie och ns... nått är knas.
Jag har igentligen svar på alla och det är både ja och nej...ibland funkar det och ibland inte, men jag vet inte varför. Det irriterar mig någe grymt.
Frågor?
Om jag har en tabell med bakgrunds bild funkar den i ie och ns?
Om jag har en tabell med två celler med bakgrundbild i en av cellerna funkar den i ie och ns?
Jag har nu en tabell med en tabell innåti. Tabellen som finns innåti har två celler... ena cellen i denna tabell har en bakhgrundsbild funkar den i ie och ns?
Jag har en tabell med en tabell innåti den tabellen innåti har två celler. Jag splittar ena cellen till två rows...ena "rowsen" :) får en bakgrundsbild funkar den i ie och ns?
Som sagt var svaret är ja och nej på samtliga men varför...jag ser ingen logik i varför det inte skall fungera i bägge och det gör ju det ibland..kanske ska det funka alltid?????
Sen har jag märkt skillnad om man har en liten blid som automatiskt ska replikeras i en ram så man får en hel bakgrund då strular det i ie men funkar i ns... Har jag derimot en hel bakgrund till cellen och kör backgorundimage så funakr det i ie och ns... varför?
Blir vansinnig på detta, hade gjort en grym sida igår och när jag drar igång den för att kolla idag så ser den hemsk ut...
------------------
McD- Burgers for the people!
www.mcdz.net- Sveriges minsta portal :P