Fråga 4: Hur många <TD> (eller <TH>) finns i koden för en tabell med 3 rader och 4 kolumner?
1. 3
2. 4
3. 12
Fråga 5: I vilken tagg kan man inte använda WIDTH-attributet?
1. <TD>
2. <TABLE>
3. <TR>
Fråga 6: Vilken av följande attributvärden är felaktiga?
1. ALIGN="right"
2. BACKGROUND="red"
3. WIDTH="50%"
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg Jag tror att det är meningen att du ska svara på frågorna själv. ;)
Vad gäller fråga 5 tycker jag att du ska fråga din lärare efter vilken HTML-standard har går, annars går det inte att svara på frågan.
WibergMedlem sedan juni 20003 169 inlägg Du kan kunde hålla dig till en tråd också? :)
-Tor-
Vad är det för skillnad vid på fråga 5 vid olika HTML standards då?
Jag har svarat på 57 frågor själv och det e några frågor som jag inte kan som jag frågar nu ;)
-Wiberg- Jag kom på det nu =)
mikkeXMedlem sedan aug. 2002477 inlägg Om du verkligen vill lära dig html så kanske det är bättre att du letar reda på svaren själv sitället för att låta andra svara på frågor som det är meningen att du ska lära dig av.
Vad är det för någon underlig skola du går på där dem lär ut HTML? Hur länge håller ni på med detta?
:)
SicoMedlem sedan maj 20002 597 inlägg trexter.com: Vad går du på för underlig skola där du inte har tillgång till att gå en html-kurs?
netfeedMedlem sedan mars 2001593 inlägg jag bangade mvg på med tre poäng fördelat på 1.5 på två delar
fattar ni vem som är sur?
På 6:an är nummer 2 fel. Atta använda färgnamnet är Microsofts påhitt...
Sico skrev:
trexter.com: Vad går du på för underlig skola där du inte har tillgång till att gå en html-kurs?
Jag går på den konstiga skolan där dem tycker att HTML är så pass enkelt att om man vill lära sig det, får man göra det hemma.
:)
SkarreMedlem sedan apr. 20012 427 inlägg Dessutom är det lämpligare att lägga in XHTML i kursplanen istället.