GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inlägg Finns det något bra sätt att få en scroll i ett fält i en tabell? Jag vill alltså inte att fältet ska bli högre än det redan är.
En lösning är ju IFrame, detta blir ju precis som jag vill ha det i IE men så vitt jag vet så funkar det inte i Netscape? Det blir bara helt tomt i Netscape. Ändå så går min sida igenom w3c nu, så jag förstår inte varför Netscape inte kan läsa det. Finns det någon annan lösning på mitt problem?
http://www.knivby.nu/mhb/index.asp
Här är sidan som är berörd.
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inlägg sökte lite här på webforum och märkte att iframe ska funka i NS6, men det gör inte det för mej, det är bara tomt. någon som vet vad jag gör för fel?
sevenMedlem sedan jan. 200249 inlägg Jag hade en tabell som jag inte heller ville ändra strl på, använde mig av DHTML/Javascript för att scrolla. Vet inte om det är nått som du är intresserad av....
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inlägg jo, det är ju oxå en lösning, iofs gillar jag vanlig scroll bättre, men om jag inte får detta att funka..
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inlägg tror jag hittade felet. jag hade width="100%" som attribut i iframe-taggen, det gillade inte Netscape.
DinoMedlem sedan sep. 20011 914 inlägg