webForumDet fria alternativet

skriva ut

4 svar · 567 visningar · startad av annan

annanMedlem sedan maj 200016 inlägg

1. jag har en sida med layers som man kan dra omkring på sidan med musen. dessa layers består av små gifar. när man skriver ut sidan, syns inte dessa layers. hur gör man för att skriva ut layers???

2. jag vill att en text som på websidan är svart ska bli vit då man skriver ut sidan. hur gör jag? går det över huvud taget att göra??

M@rtinMedlem sedan dec. 19992 085 inlägg

Låter lite konstigt att skriva ut vit text. Jag tror inte det går över huvud taget, en färgskrivare har oftast ingen vit färgpatron eftersom man brukar ha vita papper.

//M@rtin

men det är ju precis det som är meningen!
att det inte ska gå att skriva ut, alltså.

jag har text på min hemsida, som jag inte vill ska synas då man skriver ut sidan i fråga.

förstår alla nu? :p

MattiMedlem sedan dec. 19996 592 inlägg

Annan, det går tyvärr inte att göra.
Även om du skulle göra så att texten blev vit när man skrev ut den från html-sidan kunde man kopiera in den i tex. Word och sedan skriva ut.

------------------
M a tti Kolu
Qui tacet, consentit.

men det spelar ingen roll! :)

det är ändå inte fråga 2. som är viktigast (tror att jag har lösningen..) utan fråga 1.

alltså:
jag har en sida med layers som man kan dra omkring på sidan med musen. dessa layers består av små gifar. när man skriver ut sidan, syns inte dessa layers. hur gör man för att skriva ut layers???

132 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)