Finns det nåt sätt att visa en videofil och spela upp en eller flera audiofiler synkroniserat med html5? Har sökt efter ett script för detta men inte hittat.
Någon som vet någon utvecklare som skulle kunna skapa det annars (mot betalning givetvis)?
Jag tänker mig en enkel videospelare med play/paus/timeline och under en lista med ljudfiler som var och en har en volym-slider.
Det jag vill göra är att ha filmen med dialog inbakat (eller undantagsfall som extern ljudfil) samt ett eller flera musikspår. Jag vill kunna justera volymen mellan allt som spelas.
Ibland kan det vara så att jag vill visa olika musikspår till samma bild och dialog och då vore det nice om det gick att byta mellan dem utan att behöva synka med ny videofil varje gång. Alla ljud och videofiler har samma längd.
Vad är möjligt prestandamässigt? En video- och en ljudfil samtidigt kan vara max om det är kämpigt att spela/synka.
I enklaste fallet en videofil med dialog inbakat och ett musikspår till som båda antingen kan mute:as helt var för sig eller justeras med volymkontroller.
I avancerade fallet en videofil med eller utan ljud inbakat och sen 1-4 ljud/musik-filer i en lista nedanför med mute/volymkontroller.
Tack, det var ju bra att veta iaf.
Jag är skeptisk till att jag får till det själv så hojta gärna om ni ser en befintlig spelare som kan göra just detta, eller hojta om ni känner någon som kan utveckla en åt mig för duktig peng.
264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e