webForumDet fria alternativet

Hjälp med Webbdesign..

HTML & CSSur HTML, XHTML & CSS

25 svar · 2 363 visningar · startad av Web101217 · sida 2 av 2

Frågan, av Web101217

HEj på er!! Jag behöver lite hjälp med min hemsida kommer aldrig igång :(... Jag jobbar med Adobe dreamweaver CS5.. Hoppas ngn kan hjälpa mig.. Vorre snällt om ngn kunde jälpa mig :)..

Läs frågan i sin helhet →
@nderss avatar@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg

Det finns ingen anledning att vräka ur sig otrevligheter! Jag tror det finns något i reglerna om att hålla en kamratlig ton - eller har jag fel?

Skärpning!

Mvh
anders

voigtann1s avatarvoigtann1Medlem sedan juni 20019 519 inlägg

Danne V skrev:

Jag blev förbannad eftersom du borde veta bättre.

Dels för att du silar mygg och sväljer kameler när du riktigt anstränger dig för att försöka hitta sakfel i mitt inlägg för att liksom bara bjäbba emot och inte med en stavelse berör Buddaz extraordinära vimsigheter som han antagligen googlat fram och chansar på att dom stämmer (som inte bara demonstreras i den här tråden, utan i många andra av hans inlägg).

Kan säga i ärlighetensnamn att detta var inte min mening, jag kan säga jag läser inte buddaz inlägg och ville inte gå alls till attack mot dig, ville bara hjälpa, så det ber jag om ursäkt för, jag har absolut inget agg mot dig (eller någon annan) och inte alls försöker leta fel i dina inlägg.

Som sagt, ber om ursäkt om du tror jag gå till attack mot dig, jag försöker bara hjälpa trådskaparen att få rätt kunskap.

Och kan säga jag "låtsas" inte att jag inte förstå vad du menar.

Danne Vs avatarDanne VMedlem sedan aug. 20068 090 inlägg

voigtann1 skrev:

Kan säga i ärlighetensnamn att detta var inte min mening, jag kan säga jag läser inte buddaz inlägg och ville inte gå alls till attack mot dig, ville bara hjälpa, så det ber jag om ursäkt för, jag har absolut inget agg mot dig (eller någon annan) och inte alls försöker leta fel i dina inlägg.

Som sagt, ber om ursäkt om du tror jag gå till attack mot dig, jag försöker bara hjälpa trådskaparen att få rätt kunskap.

Och kan säga jag "låtsas" inte att jag inte förstå vad du menar.

Ursäkten mottagen och accepterad. Jag skickar en ursäkt i retur till dig också för mitt ordval.

Men: Om du inte ens orkade läsa Buddaz inlägg och alltså inte läste mitt inlägg i sitt rätta sammanhang, så blev din kritk/kommentar inte bara fel i sak (man använder visst "attribut" i css), utan dessutom tämligen överflödig på flera grunder (inte minst eftersom man knappast verkar mogen för en överkurs i webb-nomenklaturen om man inte ens fixar enkla instruktioner på webbdesignskolan eller bilägga bilder i sina inlägg på wF).

Men nu kramas vi och sjunger "We shall overcome"..... ;)

@nderss avatar@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg

Danne V skrev:

Men nu kramas vi och sjunger "We shall overcome"..... ;)

Härligt! :bire

... och återgår till ämnet... ;)

Lasps avatarLaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg

Glädjande sång.

Hur kan ni tänka Er :q att vi unisont skall sjunga? :i
Har ni hört min sångröst? :r
Men bra att tonen är den rätte! §e

Lasps avatarLaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg

Glädjande sång.

Hur kan ni tänka Er :q att vi unisont skall sjunga? :i
Har ni hört min sångröst? :r
Men bra att tonen är den rätte! §e

135 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.58439ac5
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)