webForumDet fria alternativet

Räkneverk?

HTML & CSSur HTML, XHTML & CSS

3 svar · 1 255 visningar · startad av amazon

Medlem sedan juli 20102 inlägg
Frågan#1

Har en hemsida som en kompis kodat i HTML för länge sedan. Har själv lyckats lägga inte lita olika saker med hjälp av internet, då kompis nu inte längre vill engagera sig i min hemsida. Vill nu gärna har in ett räkneverk och har hittat en kodning på nätet. MEN, var ska jag lägga in den?? På vilken kodsida och var på den sidan i så fall. Har hittat sidor som heter js innehållande nwrmenu_v el s. Är det där eller på introsidan eller vad?? Introsidan är den första sidan man får upp om man slår på min adress. Tacksam för lite hjälp till en extremt okunnig datamänniska. :q

Medlem sedan aug. 2008816 inlägg

Vad menas med ett räkneverk? Vilken kod har du hittat? Länka gärna till koden eller posta den så kan nog någon här hjälpa dig! Välkommen till wf förresten :).

Medlem sedan juli 20102 inlägg

Okej, här är hemsidan där man får koden till räkneverket. Räkneverket gör att man kan se hur många som varit inne på ens hemsida.

http://www.free-web-counters.net/

Man skriver in sin webadress och bestämmer hur räkneverket ska se ut och vips får man en kod man ska kopiera in på sin sida. Frågan är bara var i htmlkodsidorna ska man kopiera in den???????

Medlem sedan juni 20034 013 inlägg

Du ska klistra in det där du vill att räkneverket ska synas. Ska det inte synas så spelar det ingen roll var på sidan du lägger in det.

144 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.55e59744
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
140 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)