Dom funkar galant i bl.a. Opera 9/Mac och Safari 4/Mac, men syns uppenbarligen inte ens i bl.a. IE och FF/Win. Antagligen är det något fel i syntaxen för javascriptet eller html:en. I den ordinarie koden som skapades av programmet (SlideShowPro) fanns det en noscript-tag, men den var jag tvungen att ta bort för att få sidorna att validera. Antagligen petade jag då i något som ställde till det för FF och IE/Win men som jag varit ovetande om ända tills folk kontaktade mig om felet alldeles nyss.
Kan någon lista ut vad det är? Eller är jag tvungen att lägga tillbaka koden jag rensade ut och sen ha sidor som inte längre validerar?
Edit: Jo, alla filer som behövs ligger där dom ska på servern. Cachen är tömd i min Safari (flera ggr) så det ska inte vara nån cachad version jag ser.
Men om någon ändå inte ser bildspelen skulle det vara bussigt om ni talade om vilken webbläsare + version och operativsystem + version ni kör (eventuellt även vilken Flash-version).
Yup... jag hann nog fixa felet innan du kollade.
Men eftersom du har en så antikverad webbläsare hoppas jag du såg meddelandet jag lagt in speciellt för dig och dina gelikar?
Nu syns det i Firefox 3.5.4 på Mac OSX 10.4.11
Gjorde det inte i går men då kom annat emellan så jag tänkte gå in och meddela det nu när jag såg att du fixat det.
Grattis till snygg sida!
Nu syns det i Firefox 3.5.4 på Mac OSX 10.4.11
Gjorde det inte i går men då kom annat emellan så jag tänkte gå in och meddela det nu när jag såg att du fixat det.
Grattis till snygg sida!
Tackar!
427 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e