webForumDet fria alternativet

hjälp med design och login!

HTML & CSS

3 svar · 348 visningar · startad av kimmo

Medlem sedan feb. 200946 inlägg
Frågan#1

hejsan!
somsagt så är jag nybörjare med html och koder.. , men jag undrar ifall någon här skulle kunna hjälpa mej att fixa en ganska mörk design och sen en fungerande login som ska vara gjord med html.. D.V.S att endast dom jag vill får bli medlemmar!

skulle avra tacksam om någon skulle kunna hjälpa mej med att fixa en fin design och fixa en login :)

Medlem sedan sep. 2006867 inlägg

Hej och välkommen till wF!

Vi hjälper dig gärna - med alla frågor du kan tänkas stöta på - när du försöker bygga sidan själv.

Kan du inget om html eller web så bör du förslagsvis börja med att lära dig html och testa att göra sidor som du vill ha dom. Sedan när du börjar förstå hur det hänger ihop så kan du också börja titta på hur andra sidor gjort genom att kolla in källkoden på deras sidor.

När det gäller inloggning så blir det lite krångligare, det kan man lösa på lite olika sätt men lite förenklat kan man säga att "bara" html inte räcker till.

Till sist: är du helt ointresserad av att lära dig knacka kod utan bara vill ha en sida så får du nog räkna med att slanta upp allt från några 1000 till några 10000 kr, beroende på hur komplex sida du behöver! Då ska den här förfrågan ligga i en annan del av forumet som heter "Tjänster mot betalning"

MVH

Medlem sedan feb. 200946 inlägg

Okej.. , men design har jag redan fixat men det är en sak jag inte klarar av att fixa.. , en login.. , jag har fixat det men det blir bara helt fel ngn som kan hjälpa mej?

Medlem sedan sep. 2006867 inlägg

Okej!

Då behöver vi att du beskriver vad du har gjort och vad du förväntade dig att koden skulle göra.

Sedan är det bra om du antingen klipper in koden här mellan [ kod] ... [ /kod]-taggar eller ännu bättre länkar till en server där du testar din kod!

Kul att du försöker och det ska nog inte vara så svårt att fixa bara vi får se ditt problem!

267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)