kolla här... internet explorer 6.0 - så ska det vara... netscape 4.51 - bakgrunden, textfärgen, mouseover, rulningslisten, gogo-knappen osv.. opera 6.0 - rullningslisten, gogo-knappen, högersidan på mittenrutorna e borta.
Jag blir så arg.. bara ie användare som kan se min sida som den ska ...
I filen style.css saknas ett semikolon på raden text-decoration för body. Lägg till det så får du bakgrunden i NS.
Scroll-listen: IE-specifikt, ej i standarden.
NS4 accepterar inte några font-inställningar i Body. Du får lägga dessa i td. Sen bör du ta bort font-weight:normal från td i din css eftersom i NS4 slår css för td (font-weight:normal) ut <b>. Alternativt lägg till font-weight:bold i din Headline och lägg class=”headline” på alla rubriker.
Högersidan: Du har en td med width=400 i en table med width=400. Ändra td på rad 142 och 196 till width=398 så kommer den fram.
GoGo-knappen. NS4 har inte stöd för detta. Tydligen så har inte heller Opera stöd för background-color för input type=submit.
adressen stod i adressfönstret på de skärmdumpar du visade. Sen gjorde jag som Hypatia sa. ;)
Slår mig nu att det var radnumret för den visade koden (i läsaren) jag relaterade till, inte din ASP-kod, men du kanske hittar ställena ändå?