DanneStMedlem sedan feb. 20041 311 inlägg Hmmm, hjälp mig tänka...
En av mina kunder ska söka efter folk.
De vill ha en popup.
Jag tycker inte om popuper, men vill heller inte bygga om deras webbplats alltför mycket just nu (har inte tid!).
Finns det något annat alternativ än en vanlig (förhatlig) popup??
EsenMedlem sedan mars 20024 456 inlägg Det går inte att bygga in på startsidan på något sätt? Så att man slipper popup, Finns inget mer irriterande och oseriöst än med en popup...
DanneStMedlem sedan feb. 20041 311 inlägg
Esen skrev:
Det går inte att bygga in på startsidan på något sätt? Så att man slipper popup, Finns inget mer irriterande och oseriöst än med en popup...
Äcksakly!
Och det är det jag funderar på, hur bygga in på förstasidan?
Det jag inte orkar/hinner just nu är att ändra på layout eller lägga till någon sorts Nyhetsfunktion...
EsenMedlem sedan mars 20024 456 inlägg Lite svårt att ge några bra tips, När man inte ser hur sidan ser ut i dagsläget?
DanneStMedlem sedan feb. 20041 311 inlägg
Esen skrev:
Lite svårt att ge några bra tips, När man inte ser hur sidan ser ut i dagsläget?
Som sagt, jag har ingen lust att göra nåt åt layouten, men om det hjälper kreativiteten så är adressen https://www.sonice.se.
Känns som att det lutar åt nån sorts ruta som poppar upp mitt i plytet på besökaren iaf... Illa.
JerpaMedlem sedan feb. 20032 532 inlägg Jag tyckte det fungerade bra. Det var det första jag klickade på... hm.
Trots att jag läste om det i tråden mindes jag inte att jag hade läst det. Så tydligen fungerade det. Men jag tror även att det funkade pga att det var lite text och en ljus sida.